Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Politisk korrekt FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-08, 21:39   #11
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Hvis man ikke skiller personene som skriver her på FP fra hverandre, og legger alle de
så kalte PK egenskapene til en og samme person og igjen tenker at slik er den gjennomsnittlige Fper, er man i trøbbel. Det er vel kun en bitte, bitte liten gruppe personer her inne som fremstår som gjennomreflekterte og «politisk korrekt» i stort sett ethvert tema som blir diskutert. De aller fleste andre har kun enkelt saker de spesielt opptatt av og rir sin kjepphest for.
Så hvis man ikke skiller enkeltindividene fra gruppa vil det nok oppleves som veldig massivt og lite motiverende for oss andre dødelige som ikke orker å være like dyktige og engasjerte i alt og ingen ting.
Jeg har tro på at for de fleste er det sunt å ha noe å strekke seg mot, men det må være noe som er relativt overkommelig. Det er ikke lurt å strekke seg mot et overmenneske som faktisk ikke eksisterer. Jeg velger å la meg inspirere av dyktige mennesker, og jeg tar med meg deler av de tankene og handlingene de har inn i mitt liv. Det er ikke alt som jeg får til, men noe får jeg da til å funke og jeg gleder meg over det. :enkel:

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:16.