Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bilder lagt ut på nettet i masseutsendelser

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-08, 12:18   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bilder lagt ut på nettet i masseutsendelser

Jeg har nettopp fått videresendt en "artig" mail fra en venninne som heter Kids, aren't they great! med morsomme bilder av barn. Egentlig veldig uskyldig, men jeg kjenner faktisk igjen endel bilder jeg vet er lagt ut av foreldre på NM, som nå er spredd til hele verden. Det ene har jeg sett i mange slike eposter, og det er et bilde som ble lagt ut av barn i min barselklubb, tror jeg.

Tenker dere på slikt når dere legger ut bilder, her, på andre fora eller i blogger? Jeg tror mange tenker på at bilder kan bli misbrukt av "slemme" personer, og at de kan bli sett av alle som er innom forumet, men tenker man på at de kan bli sendt verden rundt i slike mailer? Og syns dere det gjør noe?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.