|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Bilder lagt ut på nettet i masseutsendelserJeg har nettopp fått videresendt en "artig" mail fra en venninne som heter Kids, aren't they great! med morsomme bilder av barn. Egentlig veldig uskyldig, men jeg kjenner faktisk igjen endel bilder jeg vet er lagt ut av foreldre på NM, som nå er spredd til hele verden. Det ene har jeg sett i mange slike eposter, og det er et bilde som ble lagt ut av barn i min barselklubb, tror jeg.
|
|
|
#2 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Bilder lagt ut på nettet i masseutsendelsershit..... kan du sende den til meg? mailadr på prikk.
|
|
|
#3 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Bilder lagt ut på nettet i masseutsendelserJeg synes ikke det gjør noe. Jeg vet at det ikke er særlig privat på diskusjonsfora, selv om man har den illusjonen.
|
|
|
#4 |
|
villende
|
Sv: Bilder lagt ut på nettet i masseutsendelserDet er en av grunnene til at jeg så og si aldri legger ut bilder på et sted der "alle" har tilgang. De få gangene det er gjort så er bildene blitt slettet ganske raskt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Bilder lagt ut på nettet i masseutsendelser
Jeg tror ikke det bare er på NM folk tar bilder fra altså. Alle bilder som blir lagt ut kan jo kopieres og brukes til andre ting.
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Sv: Bilder lagt ut på nettet i masseutsendelser
Jepp, NM var bare et eksempel, fordi det var der jeg kjente igjen bildene fra. Det er litt rart å se bilder man kjenner, fordi man tenker veldig lett at bilder i slike mailer er mer "offentlige"; fra aviser, pressebilder og slikt, men veldig ofte (kanskje oftest) så er det privatpersoner som har lagt ut bildet i en sammenheng de ikke har tenkt over at det kopieres videre fra.
|
|
|
#8 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Bilder lagt ut på nettet i masseutsendelserJeg tenker ikke så mye på det, og slike innlegg som dette blir en påminnelse til meg. De få bildene jeg legger ut av ungene mine mener jeg selv at har særdeles liten interesse for andre. Det er bare av barn som smiler pent.
|
|
![]() |
|
|