Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Middag på tur (stormkjøkken etc.)

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-08, 12:32   #21
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Middag på tur (stormkjøkken etc.)

Opprinnelig lagt inn av Meta, her.

Det går jo an å lage hva som helst ute på tur. Men skal jeg gjøre det enkelt, har jeg ofte med meg en boks med lapskaus som jeg bare heller i stormkjøkkengryta mi, og varmer opp.

Jeg får alltid lyst å reise på langtur, være sliten og bløt og lage mat på bål når jeg leser slike tråder! Blir helt tursyk jeg, i alle fall når høsten står på trappa. Vi skal ha spaghetti med kjøttsaus i dag, tror dere det er vrient å få med seg på tur? Kan jo lage alt klart på forhånd og bare varme opp...

Slettes ikke vanskelig! Stek kjøttdeigen på forhånd, og evt kok pastaen/spaghettien, og kjøttsaus ferdig på glass som varmes opp, og kjøttdeigen varmes opp sammen med sausen etterhvert. Voila! Mat!

Emneord
turmat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:14.