Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor mye yttertøy/ulltøy har dere?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-08, 23:12   #17
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye yttertøy/ulltøy har dere?

Dette tror jeg ikke det hjelper å spørre andre om. Tenk etter hvor kaldt det er der dere bor, hvor mye ute dere er i helger/ettermiddager, hvor mye ungene griser på seg, hvor ofte du gidder vaske ulltøyet etc. VIPS - du vet hvor mye du trenger. :hjelpsom:

Om vinteren bruker Lærlingen bare ulltøy, yttertøy og selskapstøy. Hver vår ser jeg på hauger med ubrukte tykke bukser og bomullsgensere. Lærlingen elsker ulltøyet sitt, han synes det er mykt og deilig også. her om dagen ville han ikke prøve noen nye høstbukser, og jeg ba ham kjenne på dem før han sa nei. Han kjente og sa "Åh, det er jo deilig ull, mamma". :heldig:

Det er noen som er verre en meg her, men vi har en del ull, kanskje 8 -10 tynnere gensere (kort- og langermet), 5 tjukke ullgensere, 4 -5 stillongs, 4 vanlige bukser med ull som hovedingrediens og masse tynne og tykke ullsokker. Jeg liker best ull/silkeblandinger fra Cosilan og ullfrotte fra Janus, pluss Safa (Sala?) of Norway-sokker fra Sparkjøp. I tillegg har vi diverse ullbukser og gensere, samt 2 Trolldresser og en Reimatec.

Sist redigert av Balanse : 17-09-08 kl 23:18.
Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:29.