Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilket parti stemte du ved siste stortingsvalg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilket parti stemte du på, ved siste stortingsvalg?
Venstre 28 12,07%
Rød Valgallianse 11 4,74%
Sosialistisk Venstreparti 59 25,43%
Arbeiderpartiet 61 26,29%
Høyre 32 13,79%
Fremskrittspartiet 19 8,19%
Kristelig Folkeparti 5 2,16%
Kystpartiet 0 0%
Senterpartiet 6 2,59%
Annet 0 0%
Jeg stemte blankt 1 0,43%
Jeg stemte ikke 7 3,02%
Jeg husker ikke/vet ikke 3 1,29%
Deltakere: 232. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-06, 23:18   #11
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket parti stemte du ved siste stortingsvalg?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hvilken kommune er nabokommunen, Vanilja?

Jeg har vokst opp på Kongsvinger og kan ikke huske annet enn at AP har hatt styringen der. (Nei, jeg husker heller ikke noen ordfører fra SV, men det er mulig det stemmer). Nå er det imidlertid på vei til å snu etter hva jeg kan lese i lokalavisen på nettet. Frp og Høyre samarbeider godt i Kongsvinger, og det ser ut som om de for først gang i historien har flertall i en av Norges sterkeste AP-kommuner.

Har ikke fått med meg at du er herfra

Det var Arbeiderpartiet som styrte her, men etter en krangel, tror jeg så ble det SV som fikk ordføreren. Det var rundt 1995-1997. Jeg bodde i nord-Norge da så jeg fikk ikke med meg alt, men det var en del som var sjokkert over oppførselen til en del. Arroganse er det verste jeg vet.

Høyres ordførerkandidat virker tøff ut. Jeg kunne tenkt meg henne som ordfører, men det er feil parti hun representerer da Akkurat i denne kommunen så hadde det vært litt stilig om noen andre vant da. Så får jeg heller svelge at det er H og Frp. Bare de ikke styrer landet så.... men AP stemmer jeg ikke på. Da stemmer jeg heller blankt her i byen så....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:02.