Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilket parti stemte du ved siste stortingsvalg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilket parti stemte du på, ved siste stortingsvalg?
Venstre 28 12,07%
Rød Valgallianse 11 4,74%
Sosialistisk Venstreparti 59 25,43%
Arbeiderpartiet 61 26,29%
Høyre 32 13,79%
Fremskrittspartiet 19 8,19%
Kristelig Folkeparti 5 2,16%
Kystpartiet 0 0%
Senterpartiet 6 2,59%
Annet 0 0%
Jeg stemte blankt 1 0,43%
Jeg stemte ikke 7 3,02%
Jeg husker ikke/vet ikke 3 1,29%
Deltakere: 232. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 15:04   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket parti stemte du ved siste stortingsvalg?

Dumming.

Gammel 22-11-06, 15:04   #2
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Dumming.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 15:06   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Du hadde glemt Senterpartiet. Jeg har lagt dem til nå, pluss et par andre alternativer ("Annet" og "Husker/vet ikke"), håper det er OK.

Gammel 22-11-06, 15:08   #4
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Du hadde glemt Senterpartiet. Jeg har lagt dem til nå, pluss et par andre alternativer, håper det er OK.

Jeg er jo en tøysetøytiger, og tøysetøytigre går med på alt som er gøy. Flere svaralternativer er bare kjekt det. Fikk jo ikke plass til flere jeg.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 21:25   #5
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg stemte SP for første gang. Jeg ville ha inn det rød-grønne alternativet og likte mange av sakene som SP hadde. Husker jeg ble skuffet over noe med AP og SV i forbindelse med valgkampanjen, men husker ikke helt hva det var. Men det var i hvert fall noe som fikk meg til å falle på SP.

Men jeg er helt klart rød, litt mot sentrum. Ikke blå i det hele tatt.

Gammel 22-11-06, 15:06   #6
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemte Ap, for å få dem størst i flerpartiregjeringen.

Gammel 23-11-06, 08:54   #7
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg stemte Ap, for å få dem størst i flerpartiregjeringen.

Samme her. Det var derfor. Jeg har ikke villet stemme på de før, men nå ville jeg ha flerpartisregjering. Så jeg stemte på dem denne gang.

Ved kommunevalget vil jeg ikke stemme på dem. De er for "eplekjekke" eller arrogante her i kommunen. De har hatt makta for lenge og da det en gang ble en SV-ordfører da ble han mobbet. Han tok livet sitt. Vet ikke om det var derfor, men....... fy for en oppførsel. Både AP-lokalavisa og AP-gjengen i kommunen mobbet. MAKAN !

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 13:22   #8
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Samme her. Det var derfor. Jeg har ikke villet stemme på de før, men nå ville jeg ha flerpartisregjering. Så jeg stemte på dem denne gang.

Ved kommunevalget vil jeg ikke stemme på dem. De er for "eplekjekke" eller arrogante her i kommunen. De har hatt makta for lenge og da det en gang ble en SV-ordfører da ble han mobbet. Han tok livet sitt. Vet ikke om det var derfor, men....... fy for en oppførsel. Både AP-lokalavisa og AP-gjengen i kommunen mobbet. MAKAN !

Hvilken Hedmark-kommune? :nysgjerrig:

Gammel 23-11-06, 21:08   #9
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

De er for "eplekjekke" eller arrogante her i kommunen. De har hatt makta for lenge og da det en gang ble en SV-ordfører da ble han mobbet. Han tok livet sitt. Vet ikke om det var derfor, men....... fy for en oppførsel. Både AP-lokalavisa og AP-gjengen i kommunen mobbet. MAKAN !

Stemmer det.
Nabokommunen virker det som om ingen tør å stemme noe annet enn AP.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 21:19   #10
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg stemte Venstre for første gang. Ikke fordi det er dem jeg er mest enig med, men fordi jeg ønsket at de skulle komme inn på Stortinget.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 23:07   #11
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Stemmer det.
Nabokommunen virker det som om ingen tør å stemme noe annet enn AP.

Hvilken kommune er nabokommunen, Vanilja?

Jeg har vokst opp på Kongsvinger og kan ikke huske annet enn at AP har hatt styringen der. (Nei, jeg husker heller ikke noen ordfører fra SV, men det er mulig det stemmer). Nå er det imidlertid på vei til å snu etter hva jeg kan lese i lokalavisen på nettet. Frp og Høyre samarbeider godt i Kongsvinger, og det ser ut som om de for først gang i historien har flertall i en av Norges sterkeste AP-kommuner.

Gammel 23-11-06, 23:18   #12
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg har vokst opp på Kongsvinger og kan ikke huske annet enn at AP har hatt styringen der. (Nei, jeg husker heller ikke noen ordfører fra SV, men det er mulig det stemmer). Nå er det imidlertid på vei til å snu etter hva jeg kan lese i lokalavisen på nettet. Frp og Høyre samarbeider godt i Kongsvinger, og det ser ut som om de for først gang i historien har flertall i en av Norges sterkeste AP-kommuner.

Har ikke fått med meg at du er herfra

Det var Arbeiderpartiet som styrte her, men etter en krangel, tror jeg så ble det SV som fikk ordføreren. Det var rundt 1995-1997. Jeg bodde i nord-Norge da så jeg fikk ikke med meg alt, men det var en del som var sjokkert over oppførselen til en del. Arroganse er det verste jeg vet.

Høyres ordførerkandidat virker tøff ut. Jeg kunne tenkt meg henne som ordfører, men det er feil parti hun representerer da Akkurat i denne kommunen så hadde det vært litt stilig om noen andre vant da. Så får jeg heller svelge at det er H og Frp. Bare de ikke styrer landet så.... men AP stemmer jeg ikke på. Da stemmer jeg heller blankt her i byen så....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 23:34   #13
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Bare meg som ikke stemte så langt? Så bra! Det var det jeg visste: Dere er smarte folk.

Jeg leste feil på "innkallingen", og kom til stemmelokalet, røsket hardt i døra - 20 minutter for sent... Skylder på ammetåke.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 22:04   #14
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Så ikke denne før nå.
Sør Odal kommune. Henning Myrvang har jo hatt "tronen" en del år.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 22:05   #15
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg stemte blankt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:02.