Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Er du en matcher

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-08, 17:49   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en matcher

Jeg er nok visse matcher-trekk, men langt fra nivået til hovedinnlegger. (Selv om moren min beskyldte meg for å kle meg for å matche strikketøyet da jeg var tenåring). Har et ganske avslappet forhold til hva ungene har på seg, men det meste av klærne til minsten er i farger som går greit sammen. Finner ham fram oransje sokker en dag, så lever jeg greit med det.

Det faller meg veldig naturlig å ta på meg selv klær som jeg syns passer sammen, og det gjelder også yttertøy. Jeg kan nesten bli uvel av å ha på meg noe som skjærer seg (to brunfarger som ikke går sammen f.eks.).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:03.