Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når foreldre ikke kan hysje på barna sine

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-08, 01:07   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Når foreldre ikke kan hysje på barna sine

Christian begynte på håndball i dag og hadde sin første trening. Samtidig var det foreldremøte. 2 av foreldrene hadde sine mindre barn med der og det er helt greit. De var vel en 2-3 år. Men så mens trener og en fra styre begynner å fortelle om forskjellige ting begynner disse 2 barna og løpe rundt i støvlene sine som lager skikkelig bråk. Ingen av foreldrene sier noen ting og later som ingen ting. Jeg blir mer og mer irritert. Dette er tross alt et foreldremøte og jeg prøver å få med meg hva som blir sagt noe som ikke er lett.
Jeg prøver å se bort på foreldrene til disse barna men de reagerer omtrent ikke. Jeg blir helt matt.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:25.