Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Idiotiske ting folk gjør i trafikken

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-08, 01:27   #16
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikken

Folk som bare freser på rett igjennom digre vanndammer så vanner kommer kastende over oss som går. En gang var det som om noen hev en stor bøtte vann på barnevognen. Heldigvis er regntrekket en klaff som dekker hele kalesjeåpningen (luftehull øverst) ellers ville vannet ha kommet inn i vognen!

Og så har man jo bilister som ikke stopper når man er midtveis uti fotgjengerfeltet. Sist gang det skjedde kom det bare en bil fra venstre, som stoppet, da vi skulle over. Midtveis kom det en bil fra høyre (oversiktlig overgang) og noe sa meg at den bilisten ikke kom til å prøve å bremse ned en gang. Jeg ropte ut til Storebror, som gikk et par skritt foran meg og barnevognen, og han bråstoppet. Bilen suste forbi! Jeg fikk ikke tatt bilnr, men hånden min bare fløy opp i en bevegelse jeg sjelden bruker. Etterpå spurte Storebror meg hvorfor jeg gjorde slik med fingeren.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:33.