|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikken
Joda, heller mer blinking enn for lite!
|
|
|
#62 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikkenJeg holder på å le meg ihjel av den ene rundkjøringen i Hillevåg. Det er en malingsflekk på sånn omtrent 50 cm i diameter, man ser den omtrent ikke engang.
|
|
|
#63 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikkenPuh, godt å se at lærdommen ikke har forandret seg.
|
|
|
#64 |
|
Tatt på
|
Og i Stavanger er det heller unntaket enn regelen.
|
|
|
#65 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikkenJeg tok lappen, og teoriprøven for et halvt år siden :hiver seg med i konkuransen:. Jeg lærte at man ikke skal blinke inn, men man skal blinke seg ut. Dersom man skal helt rundt kan man blinke hele veien rundt. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikkenVi lærer å blinke både inn og ut på kjøreskolene her, og jeg vet de gjør det på endel kjøreskoler i bla. Oslo også. Sykt at det er sånn forskjell på kjøreskolene. Uansett så er som sagt rundkjøringene våre så små at det som regel er mer vits å blinke seg inn enn ut, for folk legger seg ofte feil siden veien kun har ett felt i våre rundkjøringer, og man rekker ikke å blinke seg ut før man er flere meter ute av rundkjøringen, omtrent.
|
|
|
#67 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikkenEg er djupt fascinert over dei som må svinge langt inn i motsett køyrefelt for å klare ei enkel avkøyring. Dei fleste avkøyringar er laga for å berre kunne svinge rett inn altså. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Gizmor
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikkenJeg holdt på å kræsje i forgårs! En dame fant plutselig ut at jeg skulle ha vikeplikt fra høyre eller noe. Problemet var at jeg var i en rundkjøring. :roll: |
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikkenJeg blinker inn i rundkjøringer samtidig som jeg legger meg riktig. :flinkest: Hvis det ikke er opplagt ut i fra hvilken fil hvor jeg har lov til å kjøre hen, da. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Henne traff jeg på i en rundkjøring her for leden også.
|
|
|
#71 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikkenHer forleden fikk jeg finger'n fordi jeg ikke ville rygge da vi ventet på grønt lys. Hun foran meg hadde nemlig kjørt for langt ut, og ville bakover. Det hører med til historien at hun A) ikke sto i veien for noen og B) det sto biler bak meg som da også måtte ha rygget hvis neket skulle få plass.
|
|
|
#75 |
|
Passiv
|
Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikkenForleden på en stor vei i 80. Bilen foran meg bråbremser plutselig - tilsynelatende helt uten grunn. Jeg kjører opp på siden av ham og javisst, han måtte bare ta telefonen må vite. Der satt han og skravlet i vei. |
|
|
|
#76 |
|
Protonterapeut
|
Det er i sånne tilfeller at min mann må holde meg igjen, ellers hadde jeg klatret ut av bilen og bort og spurt kjerringen om hun hadde kjøpt lappen på internett. :sinnatagg:
|
|
|
#77 |
|
Passiv
|
Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikkenForleden dag sto jeg pent ved en fotgjengerovergang med barnevogn og ventet på at noen skulle slippe meg over. En politibil kom og jeg tok det nesten for gitt at den ville stoppe. Men den kjørte bare rett forbi. Jeg ville vise fingern, men ga bare et ondt, ondt blikk i stedet. |
|
|
|
#78 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikken@Ru: De turde ikke å fingvise før de svingte av veien, så jeg måtte nøye meg med intens fløyting og dobbelflipping. :arg:
|
|
|
#79 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikkenJeg skal begynne å sparke i siden på biler som ikke stopper for meg på fotgjengeroverganger. Jo dyrere bil, jo hardere skal jeg sparke. :trassig:
For en pingle!
|
|
|
#80 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikkenFolk som går ute uten refleks og tror at de faktisk blir sett når de går over fotgjengeroverganger.
|
![]() |
|
|