Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Privat skolematfirma

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-08, 14:19   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Privat skolematfirma

Jeg er veldig for at unger skal få sunn og variert mat i løpet av skoledagen, jeg synes den maten det er snakk om høres bra ut, og ville antagelig valgt å betale dette i stedet for å sende med matpakker (selv om det blir en god del dyrere). Men vi har tross alt bare ett barn. Det er klart 6000 i året per barn er en vesentlig utgift for mange, og jeg ville mye heller foretrukket en mindre ordning som var så rimelig (eller så subsidiert) at alle kunne være med på den. En av ulempene med en såpass omfattende ordnig kan jo være at de som ikke er med på den ikke får "noe", og jeg kan tenke meg at i alle fall en del av de barna som kommer fra mest økonomisk ressurssvake hjem også er blant dem som mest kunne trenge et tilskudd til kostholdet. Så heller to biter frukt og grønnsaker til alle enn flott, fullverdig lunsj til bare dem som betaler.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:12.