Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spinnoff: Smaker du selv på alt?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Smaker du på alt?
Ja jeg smaker alltid på all mat 38 35,85%
Ja hvis det ikke ser for ekkelt ut 47 44,34%
Nei jeg holder meg til mat jeg liker/mat som ser innbydende ut 16 15,09%
Nei jeg er kresen og liker ikke å prøve nye ting 5 4,72%
Deltakere: 106. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-08, 14:34   #1
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Spinnoff: Smaker du selv på alt?

Ja smaker du selv på all mat, eller er det noe du ikke får deg til/har lyst til å smake på?

Jeg ser enkelte praktiserer den regelen om at man må smake før man kan si om man liker eller ikke. Det er greit nok, men enkelte ting kan jo faktisk by folk imot. Andre ting vil barn kanskje smake på når de blir eldre, og like da. Smak endres jo.

Her i huset er det mangt de sier de ikke liker, og rett og slett ikke vil smake på. Sylteagurk f.eks. Det er helt greit. De trenger ikke smake en gang. Surkål og rødkål likeså. Stuinger får jeg ha alene, og de er generelt lite glad i mat som er mixa sammen. Gryterett og pizza f.eks.

Så praktiserer bestandig du og din evt. partner det dere preker?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:34.