Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

McCain og Palin sett med norske øyne

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-08, 13:46   #10
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: McCain og Palin sett med norske øyne

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Hovedoppfatningen her i Norge er at McCain og Palin er for langt til høyre. Noe som ikke er overraskende i og med at vi er sosialdemokratiske på vår hals. Dette med Palin er "bitchete" etc synes i alle all jeg bare er tull. Jeg synes hun er en helt normal dame, men med (etter min oppfatning) ekstreme synspunkter - og da er det sikkert lettere å demonisere henne enn noe annet.

Enig. Når det gjelder "bitchy" eller ikke så er min oppfatning at hun virker veldig "vanlig". En ordinær person, på mange måter. Samtidig er hun en engasjert person, som er opptatt av både politikk, sine barns skole, fritidsaktiviteter og sport. Og en engasjert, men "vanlig" person, kan nok lett av andre bli oppfattet som "bitchy".

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:33.