Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

McCain og Palin sett med norske øyne

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-08, 13:46   #21
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: McCain og Palin sett med norske øyne

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Hovedoppfatningen her i Norge er at McCain og Palin er for langt til høyre. Noe som ikke er overraskende i og med at vi er sosialdemokratiske på vår hals. Dette med Palin er "bitchete" etc synes i alle all jeg bare er tull. Jeg synes hun er en helt normal dame, men med (etter min oppfatning) ekstreme synspunkter - og da er det sikkert lettere å demonisere henne enn noe annet.

Enig. Når det gjelder "bitchy" eller ikke så er min oppfatning at hun virker veldig "vanlig". En ordinær person, på mange måter. Samtidig er hun en engasjert person, som er opptatt av både politikk, sine barns skole, fritidsaktiviteter og sport. Og en engasjert, men "vanlig" person, kan nok lett av andre bli oppfattet som "bitchy".

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 13:49   #22
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Riktignok fra Dagbladet, men de samme poengene finnes referert flere steder:

http://www.dagbladet.no/art/sarah_pa..._2008/3646196/

"Disse kunnskapshullene kom også til syne under Palins marerittaktige intervju med CBS' Katie Couric. Intervjuet der Palin svarte svært famlende på spørsmål om utenrikspolitikk og økonomi er blitt parodiert, og ble selv i McCain-leiren beskrevet som «katastrofalt».

Etter intervjuet skal Palin ha gått til frontalangrep mot rådgiverne, spesielt Nicole Wallace. Med sin bakgrunn fra tv-kanalen CBS og kjennskap til den erfarne reporteren Katie Couric, hadde Wallace lagt opp til intervjuforberedelser.

Men Palin takket nei. Hun ville ikke ha hjelp før intervjuet. Etter på skjelte hun ut rådgiverne.

Det samme skal hun gjort ved en rekke senere anledninger. Til tider skal hun ha vært så ufin med medlemmer av valgkampstaben at de tok til tårene, ifølge Fox News.

Ryktene om en McCain-kampanje i oppløsning kom også av at Palin og den langt mer erfarne McCain hadde en vidt forskjellig stil på valgkampmøtene. Der McCain manet tilhengerne til ikke å drive hets mot Obama, var det mange som mente at Palin bevisst spilte på fremmedfrykt og sverting av den demokratiske motstanderen.

Det ble også spekulert i om hennes mer aggressive stil skyldes at hun var ute etter å posisjonere seg fram mot valget i 2012. Derfor er det ikke usannsynlig at lekkasjene og ryktespredningen som nå rammer Alaska-guvernøren kommer fra deler av partiet som ikke ønsker å se henne som kandidat om fire år.

Som uttrykk for at kanskje selv McCain fikk nok av sin egen visepresidentkandidat, verserer det en historie i det republikanske miljøet, der McCain spør: «Vet du hva som er forskjellen på Sarah Palin og en pitbull? Den vennlige hunden slipper til slutt taket», skriver den britiske avisa The Guardian i sin politiske blogg."

Lukter bitch, spør du meg.

Gammel 07-11-08, 13:50   #23
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

OK, hun mangler litt kunnskap på en del områder, men ærlig talt, en president eller visepresident omgir seg med rådgivere til alt mellom himmel og jord, så min oppfatning er at karisma er vel så viktig som ren kunnskap for en president eller visepresident.

Mangler litt kunnskap?

Uansett, det er jeg uenig i. Et av problemene med Bush i tillegg til at han ikke kunne noe særlig om noe, er at han heller ikke tok i mot råd fra andre som kunne det.

Det er typisk at de som ikke kan noe, som tror at de er de som definerer grensene av menneskelig viten. Jo mer man kan, jo mer ydmyk er man for andres kunnskap og lettere tar råd fra de rette menneskene.

Sarah Palin virker akkurat som et av disse kunnskapsløse menneskene som erstatter viten med en brennende tro på seg selv.

Gammel 07-11-08, 13:51   #24
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bina: eg meiner verkeleg og instendig at ein person som skal vere visepresident og kanskje også president i verdas mektigaste nasjon treng meir enn karisma og engasjement. Eg ser ikkje ein gong føre meg Mia Gundersen som statsminister i lille Noreg.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 13:52   #25
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Mangler litt kunnskap?

Uansett, det er jeg uenig i. Et av problemene med Bush i tillegg til at han ikke kunne noe særlig om noe, er at han heller ikke tok i mot råd fra andre som kunne det.

Det er typisk at de som ikke kan noe, som tror at de er de som definerer grensene av menneskelig viten. Jo mer man kan, jo mer ydmyk er man for andres kunnskap og lettere tar råd fra de rette menneskene.

Sarah Palin virker akkurat som et av disse kunnskapsløse menneskene som erstatter viten med en brennende tro på seg selv.

Ho har jo kategorisk nekta å ta imot råd gjennom heile valgkampen, noko som viste seg å ikkje vere særleg smart. :viser til tidlegare innlagte youtube-lenker:

Gammel 07-11-08, 13:54   #26
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

...OK, hun mangler litt kunnskap på en del områder, men ærlig talt, en president eller visepresident omgir seg med rådgivere til alt mellom himmel og jord, så min oppfatning er at karisma er vel så viktig som ren kunnskap for en president eller visepresident.

Jeg er uenig med deg. Jeg forventer rett og slett mer av en leder for et såvidt stort land enn karisma. Ganske mye mer, faktisk.

Gammel 07-11-08, 14:01   #27
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jeg enig i. Men jeg mener fremdeles at hovedproblemet vi har med McCain og Pralin i Norge har med den politikken de står i spissen for, ikke at Pralin er bitchete.

Og det synes jeg er flott. Det er forhåpentligvis politikken som skal stå i sentrum.

Jeg synes personlig at Trond Giske er usmakelig. Og Sponheim, don't get med started ... Men jeg synes alikevel at Arbeiderpartiet og Venstre er greie partier. Og når det gjelder dette med å være kunnskapsløs etc - dere husker "Bongo fra Kongo"? Arbeiderpartiet har alikevel ikke kjørt Norge rett ned.

Gammel 07-11-08, 14:04   #28
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Det er jeg enig i. Men jeg mener fremdeles at hovedproblemet vi har med McCain og Pralin i Norge har med den politikken de står i spissen for, ikke at Pralin er bitchete.

Det er jeg enig i. Kommentaren min var til Bina som mener at det ikke er så farlig med kunnskap så lenge man er karismatisk.
Jeg mener at problemet med Sarah Palin hadde vært vel så stort om hun hadde vært informert og smart også, fordi hun har et verdisyn som gjør at USA hadde fjernet seg mer fra resten av verden.

En evne til å være bitchy må man derimot ha dersom man skal kunne være kvinnelig toppleder, så jeg synes ikke det er noe problem.

Gammel 07-11-08, 14:10   #29
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Det er jeg enig i. Kommentaren min var til Bina som mener at det ikke er så farlig med kunnskap så lenge man er karismatisk.
Jeg mener at problemet med Sarah Palin hadde vært vel så stort om hun hadde vært informert og smart også, fordi hun har et verdisyn som gjør at USA hadde fjernet seg mer fra resten av verden.

En evne til å være bitchy må man derimot ha dersom man skal kunne være kvinnelig toppleder, så jeg synes ikke det er noe problem.

Det var nå ikke helt det jeg sa - det jeg prøvde å få fram var at vi ikke kan forvente at en visepresidentkanditat skal vite alt om alt. Det er det hun har rådgivere til. Presidentvalget er ikke en kunnskapskonkurranse. Hun har derimot klare synspunkter, er flink til å formidle dem, har utstråling - og derfor en god visepresidentkandidat (eller presidentkandidat for den del).

Jeg tror ikke at Palin er så konservativ hvis du sammenligner med "den store verden". Det er mange i verden som er mot abort og for våpen, for å sette de på spissen.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 14:12   #30
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mangler litt kunnskap?

Kreasjonist. Av typen "verden er noen tusen år gammel og dinosaurer levde samtidig som de første menneskene".

Det finnes tre subtyper av sånne kreasjonister: De som "bare" er seriøst ignorante og kunnskapsløse, de som også er staur dumme, og de som egentlig vet bedre og dermed er fullstendig uhederlige. Den første typen kan reformeres med litt tid og tålmodighet, de andre to er håpløse. Ingen av dem egner seg til å være sjef for noe særlig viktigere enn et gatekjøkken.

Kjøkkenskriveren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 14:13   #31
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke at Palin er så konservativ hvis du sammenligner med "den store verden". Det er mange i verden som er mot abort og for våpen, for å sette de på spissen.

Mener du at det er naturlig å sammenligne med helt andre deler av verden hvis man skal uttale seg om hvorvidt en vestlig leder er konservativ eller ikke? Da blir det vanskelig å si noe som helst om noen, mistenker jeg.

Gammel 07-11-08, 14:23   #32
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mener, er det noen som husker navnet på visepresidentkandidaten til Obama? Er det noen som aner hva han står for? Hvem han er?

Ja, selvfølgelig. Biden er jo en kjent politiker. Og har flere ganger vært omtalt som aktuell presidentkandidat. Jeg mener å huske at han er pro Irakkrigen, og ganske så aktiv i utenrikspolitikken. Han har vært senator i årevis, og har en helt annen fartstid enn Palin. Det er Palin som er ny for oss, ikke Biden.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 14:29   #33
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Det var nå ikke helt det jeg sa - det jeg prøvde å få fram var at vi ikke kan forvente at en visepresidentkanditat skal vite alt om alt. Det er det hun har rådgivere til. Presidentvalget er ikke en kunnskapskonkurranse. Hun har derimot klare synspunkter, er flink til å formidle dem, har utstråling - og derfor en god visepresidentkandidat (eller presidentkandidat for den del).

Det er ingen som forventer at en visepresidentkandidat skal vite alt om alt. Men man forventer at hun skal ha noe kunnskap om jobben hun skal gjøre. Det er faktisk en jobb som skal gjøres, det er ikke en idolkonkurranse hvor den som ser best ut bør vinne.

Å være leder er en ferdighet og det er en grov undervurdering av jobben at det skal være lavere kunnskapskrav for den enn hva man ville hatt hos en hvilken som helst annen lederstilling.

Hun har heller ingen utstråling som er bra for jobben, om man skal snakke om det, det hun har er at hun klarer å hisse opp sine egne tilhengere, og det er ikke vanskelig når man er så ekstrem som henne. Men for de som er uenige med henne, så har hun jo omtrent antikarisma, da fremstår hun jo som et arrogant, enkelt, nek. Om karisma skal ha noe å si, så bør man forlange at man har den type utstråling som gir respekt også hos de som er uenige. Og den mangler hun totalt.

Gammel 07-11-08, 14:33   #34
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Hun har derimot klare synspunkter, er flink til å formidle dem, har utstråling - og derfor en god visepresidentkandidat (eller presidentkandidat for den del).

Ut fra det jeg har sett eier hun ikke utsråling. Hun virker famlende, sier mye eh og virker kunnskapsløs. I de intervjuene jeg har sett av henne klarer hun ikke å formidle sine meninger. Hun har ingen rød tråd og hopper fra ene emne til det andre.

Gammel 07-11-08, 15:07   #35
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Fordi det virker som hun hadde pugget et fåtall setninger og gjentok og gjentok de, uten at hun helt skjønte innholdet selv.

Det er jo det geniale med Palin, hun gjorde jobben for SNLs tekstforfattere utrolig enkel. Tina Fey sier det Palin sa, se selv, instant-comedy:

(Kilde: youtube.com)

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 15:10   #36
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det er jo det geniale med Palin, hun gjorde jobben for SNLs tekstforfattere utrolig enkel. Tina Fey sier det Palin sa, se selv, instant-comedy:

Fantastisk!

Gammel 07-11-08, 15:12   #37
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir aldri lei av å se den filmsnutten der.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 15:18   #38
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var drøy! Hva er det egentlig hun sier i det intervjuet der? Fantastisk!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 15:23   #39
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den tidsskrift-filmsnutten oppsummerte vel Sarah Palin ganske godt synes jeg.

Katie Couric: Hvilke tidsskrifter leser du for å holde deg oppdatert?
Sarah Palin: Alle sammen! Hele hurven! :slår ut med armene:
K C: Men kan du navngi noen av tidsskriftene?
S P: Ja, jeg har lest alle sammen, you name it, så har jeg lest dem! Alt som har blitt lagt foran meg, har jeg lest.
K C prøver å avbryte: Men kan du navng...
S P avbryter: Alle tror at Alaska er et eget land helt i bakevja, men det er vi ikke altså, vi er oppdaterte og vi er like oppegående som enhver stor nasjon!

Jaha..

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 15:35   #40
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

S P: Ja, jeg har lest alle sammen, you name it, så har jeg lest dem! Alt som har blitt lagt foran meg, har jeg lest.

Det store oppfølgingsspørsmålet som nok ikke kommer til å bli stilt her er: "Hvem avgjør hvilke nyhetsklipp/aviser som blir lagt foran deg?"

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:09.