Sv: The Crop Circles
Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.
Så langt er jeg åpen for begge løsninger her. Syns det er dritspennende (og noe absurd) om det finnes noen utenomjordiske som vil komme med et budskap til oss, som i bildene av sirklene i hovedinnlegget mitt. Også kjenner jeg at jeg blir litt sur om det kanskje er slik at folk skal bruke enorme mengder med TID og krefter på å lure andre. 
Det at noen kornsirkler beviselig er laget av mennesker, er selvsagt ikke noe endelig bevis for at ikke noen andre kornsirkler kan være laget av aliens. Men hvis man setter alternativene opp mot hverandre: 1) noen kornsirkler er laget av mennesker og noen andre er laget av aliens, eller 2) noen kornsirkler er laget av mennesker og alle de andre er også laget av mennesker, så vet jeg godt hvilket alternativ som fremstår som mest sannsynlig i mitt hode.
Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.
De er redde for å bli tatt til fange av oss! 
Men Gry Jannicke Jarlum har jo hatt ordentlig besøk av UFOer og romvesner. Ja, lurer faktisk på om hun ikke har innrømmet at hun fikk seg et nummer med en av dem også.
Det at Gry Jannicke Jarlum skulle være det mennesket som eventuelle aliens velger å kontakte når de først kommer hit, er det ultimate beviset mot utenomjordisk intelligens, spør du meg.
|