Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvert fjerde barn i Norge har blitt slått av foreldrene

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har ditt barn blitt slått en eller flere ganger
Nei, ikke som jeg vet 146 87,43%
Ja 21 12,57%
Deltakere: 167. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-08, 22:27   #11
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvert fjerde barn i Norge har blitt slått av foreldrene

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Skjønner ikke helt hva du mener, men mulig jeg er blond.

Jeg mente at du sitter i en situasjon hvor folk melder inn problemer, det gir ikke innblikk i hvor mange som har problemer. For å vite det må du også ha kjennskap til alle som ikke har problemer.

Opprinnelig lagt inn av Benzo

Jeg tror det er skyhøye mørketall når det kommer til familievold.

Det vil alltid være mørketall i slike saker. I slike saker vil det også være de som melder inn partneren sin for vold på feil grunnlag. Derfor blir det mye opp til hva man tror. Jeg mener det er viktig at man er åpen for at man faktisk ikke vet de reelle tallene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:00.