Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff av juletråden: Gifter folk seg i kirken fordi det er fint der?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-08, 13:57   #18
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinn off av juletråden: Gifter folk seg i kirken fordi det er fint der?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes ofte den som ikke vil noe, er den som bør få bestemme mest, og så synes jeg ofte at den som mener noe sterkest er den som bør få bestemme. Jeg har ingen sterk mening mot barnedåp, og ville ikke synes det var vanskelig å gå med på det i det hele tatt (men jeg ville naturligvis ikke tatt eget initiativ til å melde inn barnet mitt i en klubb jeg ikke selv er medlem av).

Siden jeg ikke tror på noen gud, så ville jeg ikke ha hatt store personlige kvaler med å la barna bli døpt. Men jeg har store problemer med å melde dem inn i et trossamfunn før de selv kan ta stilling til det. Hvis man kunne døpe uten at det medførte noen innmelding i kirken, så hadde det kunnet la seg gjøre. (Selv har jeg visst stått som medlem i kirken fra en gang på 90-tallet og frem til nå, uten at jeg har tatt direkte skade av det Og jeg har til og med somlet med å få meldt meg ut! )

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
kirke, kirkekjole, krigsfisker, religion, vielse

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:17.