Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva tenker dere om rusmisbrukere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-08, 10:07   #11
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva tenker dere om rusmisbrukere?

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Mener du dette, eller fleiper du?

Mener hva?
Ja, jeg er for tvangsbehandling av narkomane/alkoholikere osv. Spesilet hvis de har barn/familie.
Ja, jeg synes det er trist at de blir nehandlet så dårlig, og at det er så kronglete å få avrusing/lett å skli ut av køen/behandlingsopplegget.
Ja, jeg synes det er kjemoetrist at så mange mennesker i et ellers ganske bra land skal leve under slike nedverdigende omstendigheter, at de i det hele tatt havnet der de har gjort.
Ja, jeg syens det er tøft å ha lengre samtaler med fremmede narkomane. Hvorfor? Fordi jeg får lyst til å hjelpe dem, motivere dem til å slutte, tvihodle på dem til de "forstår" at de må takke ja til den hjelpen de evt får tilbud om. Jeg kjente ganske godt flere av de som var i pappas tidligere rusmiljø, så det er ikke det at jeg ikke "kan" prate med dem fordi de er så et_eller_annet, men jeg blir veldig engasjert og tar hele situasjonen veldig innover meg. Har også opplevd at stemoren (pappas rus-kjæreste) min ble drept pga dopgjeld, tross at hun forsøkte å rydde opp og reiste på avrusing...

Emneord
rusmisbrukere

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:28.