Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ville du tatt med barna på politiske demonstrasjoner?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-09, 14:14   #17
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du tatt med barna på politiske demonstrasjoner?

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Vi får vel bare være enige om at vi har forskjellig ståsted og engasjement i saken. Jeg er ikke en person som noensinne ville frivillig beveget meg inn i en uoversiktlig stor menneskemengde, så jeg klarer ikke å forestille meg at andre gjør det. Det har nok med min inneboende frykt for at noe fælt skal skje meg. Men ja, det er forferdelig at så få mennesker, relativt sett, ødelegger så mye for så mange fredelige demonstranter. For det er klart det er viktig med engasjement.

Nei, nå skal jeg virkelig komme meg i seng, for nå taler jeg i tunger her tror jeg!

Så utrolig taknemlig du må være som er født i trygge Norge, og ikke i Gaza, Kongo, Irak, Rwanda osv. osv.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:19.