Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Grått hår!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-09, 13:48   #29
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Grått hår!

Jeg er 34, har mørkt blondt hår og kan nå se flere grå hår uten å løfte på manken. I tinningene og ved ørene er det flere, og de synes godt om jeg setter opp håret. Jeg har ikke brydd meg så mye om det, men nå har jeg funnet ut at jeg skal farge det en stund, slår meg sammen med de forfengelige bertene.

Men - jeg må si at jeg synes faktisk det er flott med helt grått hår. Mye bedre enn mørkt/svart hår med 2-3 cm lysgrå ettervekst i midtskillen. Jeg synes også det er stilig med mørkt hår der det er store innslag av grått. Så antakeligvis vil jeg bli litt motstrøms og gå bort fra hårfarge igjen om en fire-fem år. Hva med å gå tilbake til ufarget hår og heller legge inn en stripe eller to med en kontrastfarge i blondt, rødblondt eller svart? For å framheve at noe av håret er hvitt-grått?

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:51.