|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Grått hår!Jeg er 34, har mørkt blondt hår og kan nå se flere grå hår uten å løfte på manken. I tinningene og ved ørene er det flere, og de synes godt om jeg setter opp håret. Jeg har ikke brydd meg så mye om det, men nå har jeg funnet ut at jeg skal farge det en stund, slår meg sammen med de forfengelige bertene.
|
|
|
#42 |
|
Glamorøs
|
Sv: Grått hår!
Så lenge du bare farger etterveksten går det som regel ganske greit med håret.
Jeg fant mine første som 24-åring, og nå, ti år etter tipper jeg at 40% av håret mitt er grått.
Uten at jeg vet helt sikkert, så tror jeg at alle grå hår egentlig er hvite, men de ser ofte grå ut fordi resten av håret er mørkt.
|
|
|
#45 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Grått hår!Jeg er et godt stykke over 40 og har ikke oppdaget noen grå ennå. Må nok være genetisk. Jeg er ei heller redd for å¨eldes og å få rynker men må innrømme at den dagen mine første grå kommer så vil jeg nok streve en liten stund. Men så går livet videre. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Den som gir seg...
Sv: Grått hår!...lurer på om jeg har grå hår jeg! Nettopp blitt 38 år og aner faktisk ikke om jeg egentlig kunne ha oppdaget de første små grå. Muligens en påminnelse om at jeg kanskje burde studere meg selv mer nøye i speilet?
|
|
|
#47 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Grått hår!Jeg har ikke oppdaget noe grått enda. Mamma er snart 64 år og hun har fortsatt ikke noe grått hår, så jeg håper jeg har arvet hennes gener der. Har desverre arvet hennes små pupper også, det plagde meg grønn i tenårene men nå ser jeg at det er en stor fordel å ha små fordeler når jeg jogger...
|
|
|
#48 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror det er ganske vanlig. Slik var det for meg også da jeg oppdaget de første grå - de var av en helt annen tykkelse enn mitt ellers fine, glatte hår.
|
|
|
#50 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Grått hår!Fikk mine første grå som 16-åring. Nå er jeg 36, har farger håret jevnlig. Jeg er mørk, og synes det er litt for tidlig å bli grå. Dessuten er jeg naturligvis ikke jevnt grå, bare "flekkete", det er ikke pent.
|
|
|
#52 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Grått hår!Jeg er snart 26 år og har masse grå hår. Det irriterer meg voldsomt, så jeg farger håret ca. annenhver måned. Jeg burde egentlig gjøre det oftere, men det gidder jeg ikke.
|
|
|
#54 |
|
By the Sea
|
Sv: Grått hår!Jøss - visste ikke at jeg var i så godt selskap!
|
|
|
#55 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Godt å høre at jeg ikke er alene om åreknuter! Det er ille, det! Jeg har (foreløpig) ingen revmatisk lidelse, men grått hår og åreknuter holder lenge. Spesielt fordi jeg er særdeles ille plaget med åreknuter.
|
|
|
#56 |
|
By the Sea
|
Sv: Grått hår!Ho,ho! Dette begynner å utvikle seg til en "FP om 40 år"- tråd!
|
|
|
#57 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Grått hår!Åreknuter?? |
|
|
|
|
|
#58 |
|
navnet sjemmer ingen
Jeg har operert to ganger på samme fot og nå er de like store som før. Føkkings greier. Vondt er det også. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har operert to legger og ett lår, totalt tre operasjoner. Og etter siste svangerskap trengs det nok to-tre operasjoner til. Min mor har verken åreknuter eller grått hår, så forfengeligheten min strekker seg ikke lenger enn at jeg ønsker å se yngre ut enn henne, i det minste!
|
![]() |
|
|