Vi selger for billig i butikken vår, får klager av andre butikker
I går fikk mannen en telefon fra en annen butikk at vi solgte møblene for billig, for de hadde prisgaranti på sine møbler, de skulle være billigst, dette gjaldt en salong vi hadde aventert for 14.900 kroner. de hadde en pris på 22.900 for samme salongen, De hadde fått flere telefoner fra kunder som ville ha penger tilbake fordi de fikk dette billigere hos oss. men det er jo ikke våres feil at vi klarer å selge billigere enn dem er villig til å gjøre,
Og så skal vi dele en konteiner med spisestuer og framskap med en annen som driver butikk 5 mil herfra, og der også fikk vi beskjed om at vi ikke måtte selge for billig, han hadde priset hele settet til 16.500 og vi har tenkt å prise det til 10.900 kroner, noe han slett ikke likte.
Vi får mange kunder langt i fra på grunn av dette, og de mister kanskje noen, men det er jo ikke vårt problem.
Synes dere vi skal fortsette med de prisene vi har lagt oss på eller skal vi gå opp fordi det forventes av de andre. Jeg mener at så lenge vi tjener bra på den prisen vi har så skal vi drite i hva de andre tar. om de har prisgaranti så får de heller kutte ut den, eller betale tilbake mellomlegget til de som ser våres annonser.
__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
|