|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Sv: Vi selger for billig i butikken vår, får klager av andre butikkerJeg synes dere bør dokumentere henvendelsene dere får av konkurrentene! Begynner de å yppe seg, har dere dokumentasjon på at de vil drive dere til prissamarbeide, som jo er ulovlig! Stå på med arbeidet deres! Dere er små, men kan gjøre masse i den store sammenheng! Lykke til!
![]() |
#2 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Vi selger for billig i butikken vår, får klager av andre butikker
Dette syns jeg fortjener å komme på trykk en ekstra gang!
![]() |
![]() |
#3 |
A friend with benefits
|
Jeg er helt enig! Det høres jo ganske snuskete ut at de tar kontakt på den måten synes jeg. De må vel for faen sette ned prisen da, hvis de skal holde på kundene sine!
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Vi selger for billig i butikken vår, får klager av andre butikkerPrissamarbeid er kartellvirksomhet og ulovlig gjennom konkurranseloven. Det kan du fortelle dem neste gang de ringer. Du kan også anmelde dem.
![]() |
#5 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Vi selger for billig i butikken vår, får klager av andre butikkerDe andre har selvfølgelig helt rett og jeg må si at jeg også er nysgjerrig på hvor butikken deres er hen.
![]() |
#6 |
Tusenkunstner
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi selger for billig i butikken vår, får klager av andre butikkerSynes dere skal få gjøre som dere vil jeg. Blir som en annen her sa om Sharif, han fkk også telefoner om at han solgte for billig.
![]() |
#7 |
Ekvilist
|
Glitter sier det jeg tenker. Dette stinker. Jeg tror faktisk jeg hadde tatt kontakt med vedkommende og gitt beskjed om at en ny lignende telefon vil bli politianmeldt.
![]() |
|
|