Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan er dere her inne i forhold til virkeligheten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvordan er dere i virkeligheten i forhold til her på FP?
Mer konservativ. 3 2,86%
Mer liberal. 6 5,71%
Omtrent den samme. 75 71,43%
Både og, kommer an på diskusjonen. 18 17,14%
Annet 3 2,86%
Deltakere: 105. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-09, 11:44   #11
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan er dere her inne i forhold til virkeligheten?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, jeg mente ikke å insinuerere noe sånt, altså. Det er et diskusjonforum, dette - det er klart det er både bredde og engasjement til diskusjonene her som de færreste opplever daglig i RL, og dermed får vi også mye større mulighet til å si hva vi mener om ting. (Jeg tror ikke så mange av kollegene mine vet hva jeg mener om hverken bilseter, konfirmasjon, bibelutdeling i skolen eller abort.)

Det er det som er så fint med steder som dette. Man blir kanskje litt for mye "venner" i virkeligheten, og det kan være godt å ta en god diskusjon en gang iblant. Men enkelte personer blir fort støtt og fornærmet om man ikke mener det samme som dem, eller setter deres meninger på prøve i rl. Og da er det lettere å bare la være å diskutere, for fredens skyld.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:54.