Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Jentetur til Island - ønsker tips!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-09, 14:54   #1
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jentetur til Island - ønsker tips!

Vi drar 8 dager fra 16.juli - jeg og ei venninne. Det blir superspennende! Vi har ingen store planer enda, men vi må jo se de viktigste turistattraksjonene, bade masse, shoppe masse etc.

Flybillettene kom på 2200 tur retur per person, vi må fikse overnatting, og prisene er jo svært gunstige der nå med tanke på den økonomiske krisen.

Har noen tips til hvor vi kan bo og slikt? Vi ser jo for oss å være en del i Reykjavik, men er absolutt åpne for å farte litt rundt. Jeg må erkjenne at jeg vet svært lite om Island men at jeg gleder meg masse til å utforske dette landet!

Håper noen har inspill!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.