|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jentetur til Island - ønsker tips!Vi drar 8 dager fra 16.juli - jeg og ei venninne. Det blir superspennende! Vi har ingen store planer enda, men vi må jo se de viktigste turistattraksjonene, bade masse, shoppe masse etc.
|
|
|
#3 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jentetur til Island - ønsker tips!Tips: Sist redigert av Elias : 29-04-09 kl 16:12. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Jentetur til Island - ønsker tips!Tusen takk, Elias!
|
|
|
#5 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jentetur til Island - ønsker tips!Forsiktig når du drar kortet. Du kan ende opp med å ha kjøpt hele landet. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jentetur til Island - ønsker tips!
Reykjavik i 8 dager høres litt mye ut, så hvis det var meg som hadde så mange dager til rådighet så ville jeg reist litt til andre steder også. Der er mye annet spennende å se. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Jentetur til Island - ønsker tips!Vi var på island i 2 uker i fjor, men hadde med 4-hjulstrekk og telt og holdt oss unna Reykjavik med unntak av 1 dag. Jeg tror at jeg ville sørget for å komme med en tur i offroad-buss, gjerne med overnatting en gang eller to. Inn i fjellene, krysse elver osv. Naturen er så vill og fantastisk. Kerlingarfjøll er et godt mål for en sånn tur, hvis det går bussturer dit. Der kan man også sove i hytte og spise på resturant på campingen, men ellers er det guds frie natur. En halvtimes fottur så finner du en herlig varm kilde som du kan bade i, rett ved en breelv. Det er så overveldende og uforglemmelig. |
|
|
|
![]() |
|
|