Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-09, 09:58   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Jeg har sett 2-3 halve programmer, og jeg skal innrømme at innimellom er det noen av dem som glimter til slik at man virkelig kan begynne å tro på at de har overnaturlige evner. Det meste av det de presterer er dog ikke mer enn man kan ved å ha litt åpne sanser, og regelen er egentlig at de bommer mer enn de treffer. Og det jeg synes er rarest er at når de har hatt en komplett skivebom (de har kanskje gjetta at de skal ved sjøen etter mange forsøk hvor de tydelig hører bølgeskvulp i bakgrunnen), sier de at de er fornøyd og synes de kom ganske nær. I mange av de tilfellene synes jeg nemlig ikke de er i nærheten av å være treffsikre nok hvis de skal påberope seg evner utover det hvermannsen har.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.