|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#10 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den nye ekteskapsloven og KRFJeg sier ikke at homofili ikke er synd. Det jeg sier er galt, er måten kristne opptrer mot homofile. Jeg mener i hvert fall det er galt å ikke la andre leve sine egne liv slik de selv vil, og forstår ikke hvorfor man skal bruke så mye energi på å kritisere folk for hvordan de lever. Det jeg sier er at vi alle synder, ingen lever et helt liv uten å gjøre noe galt, og man burde heller gjør så godt man selv med sitt eget liv, og la andre leve sitt liv. Er man kristen, tror man at man selv vil stå til ansvar for sine synder den dagen man dør - man står ikke til ansvar for andres synder. Og jeg synes det vil være galt å tvinge kirken til å vie homofile når de er imot det, men om de vil gå til byfogden å gjøre det, burde de få lov.
|
|
|