Sv: Disse flaggene igjen
Opprinnelig lagt inn av rine, her.
Det gjør absolutt ingenting. Det blir på samme måte som når jeg ser noen gå med lusekofte, lilla tights og snøjoggere i bryllup. Jeg aksepterer at de synes det er OK å gå slik og er raus og høflig nok til at jeg lar være å kommentere det. Jeg ønsker heller ikke forbud mot lusekoftekledde mennesker i bryllup. Men inni meg hever jeg øyenbrynene litt og tenker: Hvorfor har du tatt på deg disse klærne akkurat i dag? Har du ikke helt fått med deg kleskoden? Hva er det du prøver å si, egentlig?
Opprinnelig lagt inn av bønna, her.
Det er klart de kan, men hvorfor vil man ikke på en dag som denne bruke det norske flagget?
Hm. Ja, jeg registrerer at vi tenker helt forskjellig, og sånn er det bare. :tolerant: For meg 17.mai fest, og på fest kommer man for å være glad og feire, det er for meg mye viktigere enn å ha på grønn eller hvit kjole, rødt eller gult flagg.
Hvis jeg ser et, for meg, ukjent flagg vekkes konkurranseinnstinktet også, i tillegg til at jeg synes det er flott. Mannen og jeg har tidligere spilt mye "All verdens flagg", et flaggspill, og har en greie på å huske flest. 
Sist redigert av Minerva : 14-05-09 kl 16:19.
|