Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Disse flaggene igjen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-09, 16:07   #10
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disse flaggene igjen

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

17 mai er en dag jeg er stolt av og som jeg gleder meg til hvert år. Vi er så priviligerte som bor i et land som Norge. Vi kan da vel være så rause at vi kan dele denne dagen med våre nye landsmenn, og hva gjør vel det om de vifter med sine egne flagg.

Det gjør absolutt ingenting. Det blir på samme måte som når jeg ser noen gå med lusekofte, lilla tights og snøjoggere i bryllup. Jeg aksepterer at de synes det er OK å gå slik og er raus og høflig nok til at jeg lar være å kommentere det. Jeg ønsker heller ikke forbud mot lusekoftekledde mennesker i bryllup. Men inni meg hever jeg øyenbrynene litt og tenker: Hvorfor har du tatt på deg disse klærne akkurat i dag? Har du ikke helt fått med deg kleskoden? Hva er det du prøver å si, egentlig?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:49.