Sv: Skal man ta hensyn til alle allergikere?
Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.
Jeg for min del vil ha Skvetten med oss videre. Og er mer enn villig til å ofre parfymen for å få det til. Er ikke alle produkter jeg kan bytte med parfymefrie - spesielt ikke sjampo - men jeg trenger ikke ha nyvasket hår som dunster når jeg skal fly. Jeg kan vaske det dagen før så damper det fra seg. Jeg er nesten sikker på at jeg ikke lukter altfor vondt før jeg kommer frem heller.
Jeg bruker omtrent aldri parfyme, kanskje hvis jeg skal i et selskap eller ut på et eller annet på kvelden (som skjer ca 1 gang i halvåret). Jeg tar kanskje på bittelitt hvis jeg skal på klubb med noen venner, men har ikke fått beskjed om at noen av disse er allergiske. For å si det sånn, parfymene mine varer i flere tiår, helt til jeg blir lei dem og kaster dem.
Jeg dusjer omtrent aldri samme dag som jeg flyr, siden jeg sjelden har tid til det eller prioriterer tid til det og gjør det heller kvelden før som deg. Dessuten flyr jeg ekstremt sjelden også, kanskje en gang hvert 2. år. Å fly er ikke bra for miljøet vet du.