Sv: Refleksjoner om forumet
Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.
Jeg er også relativt ny her inne og har også tenkt på dette med prikker - men av en annen grunn.
Når jeg begynte her på forumet låg Kjøp/Salg-sidene åpne for alle. Det ble forandret (såvidt jeg skjønner for at ingen skulle utnytte FP bare for å selge?) og nå trenger man 100 innlegg og 100 prikker for å få tilgang til disse sidene. For egen del har jeg aldri solgt noe herinne, bare kjøpt (barnetøy og barneutstyr...og alltid blitt fornøyd! ) og den muligheten savner jeg. Det er dyrt å drive barnefamilie, så jeg kjøper gjerne pent brukt hvis det går an; som på FP. Jeg skjønner jo at jo flere innlegg jeg skriver, desto bedre kjent blir forumet og forumistene med meg - og kan kanskje bedømme om jeg er en seriøs kjøper eller ikke. Men, hva har prikkene med det å gjøre? Synes det burde være bedre med en enda høyere innleggskvote i sånne fall enn at prikkene skal påvirke akkurat den tilgangen. 
Dette er jeg enig i, faktisk. Men en med mange innlegg og sikkert mange prikker trenger jo ikke være en man kan stole på når det gjelder salg (akkurat erfart), så det er jo heller ingen garanti.
|