Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan tror du at andre ser deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-09, 04:49   #11
Mett
Gjendekjeksfantast

Mett sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1
Mett er populærMett er populærMett er populærMett er populær
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Ellers påstår Mett at jeg er brunt brennevin. Jeg lurte på om det var fordi man får hodepine av meg, og svaret var "ikke før dagen etter". Så der har dere det. Brunt brennevin. Og han tror han skal få sove i natt. Hah.

Altså, jeg mente selvsagt at det ikke er alle forunt å lære deg å kjenne, men at de som blir det, lar seg besnære av hvordan du krydrer tilværelsen deres med din konsistens, karakter og fortreffelige særegenhet. At du tilfører en ellers alminnelig dag et snev av høytid og sjelefred. At din fremtoning skifter fra år til år, men i så små nyanser at kun kjennere legger merke til det, og derfor vet å verdsette din nåværende form enda mer. At en kopp kaffe for mange ikke blir det samme uten at du er til stede. At man blir mer og mer fascinert desto mer man lærer om deg og hvor du kommer fra. At det som for noen begynte med et forsiktig sipp med lukket nese og stor skepsis, til slutt fyller et ledig rom i livet deres de ikke engang visste at de hadde. Et stressfritt rom til refleksjon, hygge og latter. At folk som tilsynelatende har alt, brått kan få et målrettet blikk som formelig skriker "må ha det, bare må ha det" når de føler det er for lenge siden sist de tilbragte tid med deg.

Apropos ingenting, tror jeg noen ser på meg som en som kan fossro når det er påkrevd.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.