Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan tror du at andre ser deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-09, 23:01   #181
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har jo ingen unger her!

Ah, herlig!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 23:02   #182
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har vært hun med det korte, mørke håret.

Ellers er jeg vel ofte hun sarkastiskte. Men kan også være hun morsomme, søte, hun som alltid er blid. Og mye mer. Alt etter øynene som ser og settingen.

Gammel 14-08-09, 23:02   #183
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Hun sure. (Jeg fikk høre det engang nemlig, i det herrens år 1999, og jeg har visst ikke glemt det ennå. Riktig ville da kanskje være hun langsure. )

Gammel 14-08-09, 23:03   #184
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Mannen sa jeg ville vært en "Black Russian". Vel er jeg mørk, altså. Men vi kan godt finne opp en ny drink.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 23:06   #185
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er litt overrasket over hvor mange som definerer seg selv etter størrelse? Det er svært sjelden at størrelse har noenting å si for hvilken knagg jeg henger en person på i hjernen.

Jeg har nemlig testet ut dette. Jeg har en venninne som er veldig pen, har et sjarmerende smil, langt nydelig hår og veier ca 60 kilo for mye. Hvis jeg skal forklare henne, så begynner jeg med alle de første beskrivelsene. Folk ser bare dumt på meg. Hvis jeg fortsetter: "hun ganske store", så skjønner de umiddelbart hvem jeg snakker om.

Jeg hater at det er sånn, og unngår den forklaringen i det lengste.

Siden dette var den forklaringen som tydeligvis funket med henne, så har jeg tenkt at det er sånn med andre også ...... og meg selv.

Gammel 14-08-09, 23:08   #186
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Tjorven: men 60 kilo pluss er vel såpass mye at det er noe folk flest fester seg ved?

Jeg tenker også at når jeg beskriver andre, så er det lett å tenke "han høye" eller "hun med mørkt langt hår", altså fysiske attributter.

Groucho Marx
Gammel 14-08-09, 23:14   #187
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Tjorven: men 60 kilo pluss er vel såpass mye at det er noe folk flest fester seg ved?

Hun er unektelig ganske stor, ja. Men hun er så mye mer enn stor, men det er visst bare det som blir sett. Det forklarer hvorfor mange her beskriver seg ut fra kroppstørrelse.

Gammel 14-08-09, 23:20   #188
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Det der er så rart. Første gang jeg traff deg hadde jeg liksom oppfatningen:
Hun slanke, vakre

Elsker deg for den, men mulig det var for 10 kg siden.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 23:23   #189
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hun er unektelig ganske stor, ja. Men hun er så mye mer enn stor, men det er visst bare det som blir sett. Det forklarer hvorfor mange her beskriver seg ut fra kroppstørrelse.

Men det er vel ofte også sånn at alt det andre som gir de som kjenner henne mye mer, det er ikke nødvendigvis synlig ved et førsteinntrykk?

Eksempel: Da jeg møtte mannen min, falt jeg først og fremst for utseendet hans. I dag har det ikke særlig mye å si, i dag er jeg glad i personen han, summen av alt. Før jeg kjente ham, kunne jeg jo ikke bedømme det.

Groucho Marx
Gammel 14-08-09, 23:24   #190
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det er førsteinntrykket som fester seg, vet du.

Groucho Marx
Gammel 14-08-09, 23:26   #191
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Turban Smukk: takker.
Kanskje noen karakteriser meg som "den nysgjerrige"?

Det skal du ikke se bort fra.

Jeg tror jeg av og til er "den kritiske" (kjæresten pluss jobb), og av og til "den surrete" (alle) eller "den late" (kjæresten pluss familien), men først og fremst er jeg nok dømt til å være "hun lille mørke".

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 23:34   #192
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Kan være, men det var nå uansett det jeg tenkte.

Gammel 14-08-09, 23:38   #193
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror andre ser på meg som hun smålubne med de rare ansiktsuttrykkene.. Ellers, som den pratsomme og barnslige, som ikke alltid klarer å skjønne når hun burde holde stilt Av alkoholholdig drikk er jeg definitivt baileys

Gammel 15-08-09, 00:03   #194
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Hun lille (les:korte), kraftige/tjukke/store/feite alt ettersom hvem jeg skal tenke på som potensielt skal beskrive meg.

Eller på jobb, hun som ordner opp, retter opp i andres rot eller hun sosiale.

Gammel 15-08-09, 00:24   #195
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er den rolige. Får alltid den karakteristikken av nye mennesker jeg treffer.
Tror nok jeg har vært karakterisert som liten og mørk også, er 1.63.
På jobb var jeg hun mørke. Vi var to damer, ei lys og ei mørk.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 00:40   #196
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg kan være både skravlete og morsom og irriterende kverulerende (greier ikke alltid å slå av sarkasmen), og ganske stille og kjedelig. Fysisk tenker jeg meg at jeg er "hun store med brillene".

Jeg husker deg som morsom, skravlete og med briller.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 00:44   #197
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Fysisk: Hun med det røde håret.

Sånn ellers, så er jeg som Pappalille var:Og veldig direkte.

Nå har jeg aldri vært denne personen da, det er bare slik jeg er ganske sikker på at andre oppfattet meg. Jeg er en av dem som fremstår som veldig selvsikker, trygg og åpen helt uten å være det. Det er fint å gjemme seg bak sånne skjold. Nå finner jeg støtt og stadig at jeg har mindre behov for å gjemme meg, og selv om det føles fint er jeg alikevel ikke glad i å synes for mye. Jeg er for vant og for flink til å styre spotlighten til å stå i den.

Ellers påstår Mett at jeg er brunt brennevin. Jeg lurte på om det var fordi man får hodepine av meg, og svaret var "ikke før dagen etter". Så der har dere det. Brunt brennevin. Og han tror han skal få sove i natt. Hah.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 00:45   #198
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har alltid vært "hun lille". Mannen min prøver å overbevise meg om at det slett ikke er dette folk først og fremst merker seg, og at jeg ikke er unormalt lav, men i mine øyne vil det nok alltid være slik.

Jeg tenker ikke på deg som "hun lille", men det skyldes nok at vi er i samme øyehøyde Sier, som noen andre nevnte, at øynene dine var noe av det jeg først la merke til ved deg (og de var ikke blodskutte, nei, hehe). Og skjørtene, selvsagt.

Når det gjelder meg tror jeg at jeg også blir omtalt som "hun lille". Og ikke minst "hun som snakker veldig fort" Jeg vet at enkelte, som ikke kjenner meg, oppfatter meg som arrogant, og det plager meg litt all den tid jeg ikke ser på meg selv på denne måten (ei heller ønsker å være det).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 00:53   #199
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Når det gjelder personlighet har jeg ingen anelse om hva folk tenker om meg. Jeg kan nok framstå som en taus grå mus i hjørnet i en sammenheng, og selvsikker og pratsom i andre sammenhenger. Det kommer an på hvor trygg jeg føler meg.

Der er jeg også, tror jeg.

Og så er jeg redd for å virker overlegen eller uinteressert, men det er bare fordi jeg liker å observere først... Jeg er nok litt sjenert i de rette sammenhengene, fordi jeg synes alle andre er så morsomme og veltalende og flinke og alt sånt.

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

En kollega overhørte en elev som forklarte en annen elev hvem jeg var:
-Det er hun lille, mørke med briller. Stygge briller.
-Jaha?
-Og jævli svære pupper!

( Jeg har sluttet med briller. )

Men ellers var beskrivelsen ganske på kornet. Tror også jeg blir omtalt som streng og effektiv. Og pent kledd.

Dette er på jobb, altså!

Unnskyld, men

Ungdommen nå til dags, altså.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 01:08   #200
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hun store/ høye med det lange lyse håret.
Ellers blir jeg til stadighet forundret over hvor mange som oppfatter meg som den rolige/stødige. Jeg kjenner meg selv så dårlig igjen i den beskrivelsen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:24.