Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sykkel på SFO

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-09, 22:32   #11
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sykkel på SFO

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er egentlig litt overrasket over at det var den "reklamen" som fikk deg til å skifte kjørestil også. Var det som om du aldri hadde tenkt på sammenhengen mellom fart og bremselengde før?

Joda, har alt klart med bremselengde og alt det der. Vet jo helt klart at jo større fart jo større skade osv. Den reklamen gjorde noe med meg bare. Blir kanskje som med deg og røyken. Det går jo bra. Helt til det ikke går bra. I tillegg har kanskje alderen noe å si, jeg er ikke 23 og verdensmester lenger. Vettet og fornuften slår inn oftere enn når jeg var ung. Og det er aldri for sent å forandre seg, tenker jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.