Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er dine tre hjertesaker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-09, 09:24   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine tre hjertesaker?

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Også tror jeg på sterk oppfølging og krav til oppmøte ofte, for folk på trygd, fordi jeg har sett på forholdsvis nært hold hvor mange som lurer nav og jobber svart. Unge folk, som for sin egen del også, ville vært tjent med et ærlig arbeid. Det er min påstand; jeg har ikke kunnskap om temaet, at trygdemisbruk til en viss grad er smittsomt og går i arv. Å bryte rekken krever ressurser, men jeg tror vi som samfunn får det igjen på flere måter.

Altså: Hvorfor i huleste skal man fokusere på de som faktisk snylter systemet i stedet for å fokusere på de som faktisk får hjelp av systemet. Jeg tror prosentandelen av sistnevnte er så utrolig mye større enn førstnevnte. *provosert over påstanden*

Jeg er for
1: Menneskeverd - i den forstand at alle skal behandles med respekt og ha like rettigheter og muligheter uavhengig av situasjon i livet, inntekt, seksuelle preferanser, kjønn osv osv...

2: Skole og helsevesen. Også med punkt en i grunn. Godt helsevesen skal ikke være forbeholdt de som kan betale for seg.

3: Ja, og så lave bensinpriser da!

Kødda! - men jeg vil ikke at statlige selskaper som f.eks statoil skal privatiseres. Men det er vel kanskje ikke et tema i valgkampen i år...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:26.