Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvem er denne Pratchett og hva slags bøker skriver han/hun?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-09, 21:29   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er denne Pratchett og hva slags bøker skriver han/hun?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg har lest omtrent alt som har kommet i min vei siden jeg var fem, men veldig lite fantasy, av en eller annen grunn. Av det jeg har prøvd i litt seinere tid er det omtrent ingenting som har festet seg, men jeg liker Pratchett! Gullkorn på hver side!

Leser du scifi? Jeg pleier å anbefale Connie Willis til folk som ikke leser scifi, men er villige til å prøve. Det meste hun har skrevet er kjempebra, men Doomsday Book kanskje aller mest. Og Lois Mcmaster Bujold skriver vanligvis litt sånn space opera-science fiction, mener jeg (Esme og Blå sier fra hvis det er helt feil, jeg har (enda) ikke lest noe av Vorkosigan-sagaen ), men hun har skrevet noe fantasy også, som jeg likte veldig godt og vil anbefale. Det jeg leste, var trilogien som begynner med The Curse of Chalion.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:43.