Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fritidsaktiviteter for 1.-3. klassinger

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-09, 10:01   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Fritidsaktiviteter for 1.-3. klassinger

Hva gjør deres barn av organiserte aktiviteter etter skolen/middag?

Etter ca 2 mnd som mamma til et skolebarn innser jeg at ungene gjør skrekkelig mye på fritiden. Min første tanke er Hvordan orker ungene dette omtrent hver ettermiddag? Og så lurer jeg på hvordan i huleste foreldrene rekker dette? Og orker? Er ikke de slitne etter jobb og middagslaging og sånn?
Får litt inntrykk av at alt skal være så perfekt utad når jeg har småpratet litt med de andre foreldrene. "ja altså Malene går på piano mandag, ballett tirsdag, onsdag er det turn, og fredag er det riding" fortalte nylig en mor meg da jeg snakket litt med henne når vi hentet samtidig... Jeg smilte og nikket.

De fleste i klassen hennes har minst 3 dager i uken hvor de går på noe. Det er rytmisk sportsgymnastikk, dans av noe slag, fotball, turn, osv osv. Jeg er hjemme med begge ungene ca 16-16.30 hver dag. Middag klokken 17-17.30-18, så spiser vi, ser barnetv, legger minste, og gjør lekser, snuppa steller og legges..

Snuppa skal begynne på svømming i dag da. Det er vel det eneste. Det er fordi jeg syns hun trenger å lære seg det og fordi hun syns det er kjekt og på onsdager slutter jeg vanligvis tidlig.
Noe annet tror jeg ikke vi har ork til eller tid til...

Hva gjør deres unger? Og hvis de gjør mye, hvordan i huleste får dere tid til alt det?

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.