Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Sjette sans"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-09, 16:52   #10
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Sjette sans"

Har ikke lest hele tråden, nettet jeg bruker nå er avsindig tregt.

Jeg har selv blitt spurt mange ganger om jeg er synsk. Mitt svar til det er alltid at jeg ganske enkelt er svært vár for andres ubevisste signaler, og at jeg fra jeg var liten har måttet basere meg mye på kroppsspråk for å lodde stemning hjemme. Jeg er nok også i utgangspunktet nokså empatisk og har lett for å sette meg i andres sted. Det hjelper mye når det gjelder å forstå andre og deres motiver.

Jeg tror at det troen gir deg er viktig, men personlig tror jeg ikke nødvendigvis på noe spesiellt, annet enn at det er nokså arrogant å tro at en vet alt som er å vite. (Hoi! Det ble litt tungt, men jeg håper det er mulig å forstå hva jeg mener.)

Jeg tenker også at det å dømme andre som tror noe annet enn meg er litt utaktisk, da blir det få som kan lære meg noe nytt.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:32.