Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sømmelig påkledning på skolen for alle!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-09, 15:01   #13
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Gartneren vår er hispanics og ganske hot egentlig! Han gjør egentlig en alt for rask og dårlig jobb, men det er ikke for jobben hans som jeg liker ham. Han kommer hit på onsdager og da har jeg alltid treningsfri, faktisk. :god planlegger: Han kan også navnet mitt.

Han inngår for øvrig også i leien.

Kanskje jeg skal sjekke om han kan blande drinker? Jeg må nok ut og kjøpe meg hatt i morgen tidlig. En kul cowboyhatt (innkjøpt i St. Tropez) har jeg, men jeg føler at en hatt med stort brett gjør seg bedre.

For øvrig så skulle det selvsagt stå demonstrasjonstog mot usexy bassengmenn oven.

Jeg kan ikke en gang skylde på mannen når gartneren vår ikke er sexy, for jeg ansatte ham helt selv

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Diskuterer vi tjenerstaben her nå? Pelen, du er ikke Anna Anka?

Hysj, ikke si det til noen da! :streng:

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Aner jeg en spinoff?
Har tjenerene dine sett deg naken?
Er bassengmannen/kvinnen din pen?
Bruker gartneren din bh?

Gi meg spinoff!

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Buhuu, jeg vil også være luksusfrue i USA ! Sitter her under teppe, med masse uldtøy på og peis som knitrer. Skal skrive artikkel ferdig til på fredag og INGEN tjenerstab, med eller uten BH, duvende pupper eller briller i nærheten...

Kan JEG komme og besøke deg da, Milfrid. Jeg skal nok flørte med mannen din (var jo jeg som er uanstendig lærerinneTM) mens du kozzer med din poolboy.

Flørte med mannen min? Hvem skal flørte med meg da?

Nå har jeg sett på Mad Menn hva Uanstendige LærerinnerTM kan finne på, så jeg vet nå ikke helt ... Men du kan få lov til å komme på besøk, så kan vi gå på Mo's Place og sjekke opp cowboys

Forøvrig så blir jeg litt over mobbingen over tjenerstaben vi her i USA har. Pelen og jeg forsøker jo bare så godt vi kan å holde den høye arbeidsledigheten i USA nede .

Emneord
fine tråden!, tjenerstab

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.