Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sømmelig påkledning på skolen for alle!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-09, 20:20   #261
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!

Hjemmeskole?? :skingrestemme:

Jeg leste da ettopp om en mann som ble anmeldt - og dømt - for å lage seg kaffe naken på sitt eget kjøkken, alene hjemme.

Gammel 27-10-09, 20:25   #262
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg leste da ettopp om en mann som ble anmeldt - og dømt - for å lage seg kaffe naken på sitt eget kjøkken, alene hjemme.

Åh pokker. Note to self: Sette over kaffetrakteren når jeg kommer ut av dusjen. Ikke på vei inn.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 20:37   #263
Frantzen
Passiv

Standard

Herlige tråden!

Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 20:39   #264
Skvetten
Passiv

Standard

Det gjelder kun for menn ikke sant?

:innser at jeg kanskje må kle meg mer sømmelig når jeg er hjemme alene:

Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 20:52   #265
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Er det derfor en del menn har hjemmekontor?

Ja, ikke er det for å få gjort mer husarbeid, i hvert fall.So do the math. :konspirasjonsteoretiker:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 21:08   #266
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjemmeskole?? :skingrestemme:

Gud jeg må passe meg forstår jeg. Regner med at denne naken-alene-hjemme-mannen hadde kjøkkenet sitt i Amerika? Jeg som driver på og gjør alt mulig naken

Det slo meg her forleden da jeg i Evas drakt spurtet opp Dynasti-trappen en sen nattetime for å hindre Skrikende Minstemann i å vekke Sovende Eldstemann, at det muligens, kanskje var sånn at jeg var ganske synlig gjennom panoramavinduene i inngangspartiet. Men skitt la gå, tenkte jeg. Og så kunne jeg blitt arrestert for det?!

Gammel 27-10-09, 21:10   #267
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Ja, ikke er det for å få gjort mer husarbeid, i hvert fall.So do the math. :konspirasjonsteoretiker:

Nabomannen med Usansynlig Sjalu Kone har hjemmekontor. Jeg forstår plutselig hvorfor: det er fordi han nekter å gå i burka!

Gammel 27-10-09, 21:13   #268
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

For en tråd!

Gammel 27-10-09, 21:14   #269
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å pokker - var det anmelde jeg skulle ha gjort, da jeg en sen kveld kom til å titte ned gjennom et kjøkkenvindu i naboblokka vår på Sagene, bare for å oppdage at der sto far i huset kliss naken og lagde middag.

Jeg skulle ha anmeldt - i stedet ropte jeg på mannen min: "Inaghmannen, Inaghmannen - kom å se!!!"

Så feil kan en altså ta. :tsktsk:

Gammel 27-10-09, 21:15   #270
Skvetten
Passiv

Standard

Dere da, menn med hjemmekontor har fruer som svinser nakne rundt der hjemme sånn at de blir distrahert i vante omgivelser.

Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 21:15   #271
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Godt jeg ikke har skolebarn ennå og ingen sønn, trenger ikke ta stilling til lærerinner med duvende pupper.

Gammel 27-10-09, 21:19   #272
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Godt jeg ikke har skolebarn ennå og ingen sønn, trenger ikke ta stilling til lærerinner med duvende pupper.

Håh - men bare vent til vesla begynner og møter læreren med pinetrang bukse og bul foran, du.

Gammel 27-10-09, 21:40   #273
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Tidene forandrer seg Den gangen i steinalderen da jeg gikk på skole, da var det svettelukt og manglende genserskifte man var opptatt av. Så fikk lærerne bedre lønn og fikk råd til å kjøpe seg deo og et par-tre klesskift. Bare synd de bruker pengene på Utfordrende Klær som college-gensere, og ikke på en skikkelig BH (og ja, det gjelder mannfolk også, det er ikke mindre distraherende med man-boobs som duver fritt!) .

Gammel 27-10-09, 21:43   #274
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

college-gensere, .

Collage gensere.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 22:01   #275
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om lærerinnene skal gå med bh - så bør lærerhannene gå med ph? Ting som slenger, langt som stutt er vel ukult uansett?

Gammel 27-10-09, 23:05   #276
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da var 28 foreldresamtaler unnagjort, samtlige uten bh (e-cup) og ikke så mye som en liten kommentar en gang.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 23:06   #277
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Da var 28 foreldresamtaler unnagjort, samtlige uten bh (e-cup) og ikke så mye som en liten kommentar en gang.

Men se opp for et ras av tråder på ulike nettfora.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 23:09   #278
Skvetten
Passiv

Standard

Det er klart de ikke sier noe, det var vel fedrene som kom?

Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 23:10   #279
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Men se opp for et ras av tråder på ulike nettfora.

Oh yeah. Jeg melder meg inn både her og der for å følge med.
Jeg håper noen fikk med seg at (det var så kaldt i rommet at) brystvorten knoppet seg til en brystknopp.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 23:11   #280
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg håper noen fikk med seg at (det var så kaldt i rommet at) brystvorten knoppet seg til en brystknopp.

Dirty mama.

Svar med sitat
Svar

Emneord
fine tråden!, tjenerstab

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:43.