Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kronisk kreftsyk må over 70 mil for å få svineinfluensavaksine

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-09, 15:10   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Kronisk kreftsyk må over 70 mil for å få svineinfluensavaksine

Ja, det er en overskrift som kunne stått i en avis, og den er sann.

Jeg er på rehabilitering pga min kreftsykdom. Det er ikke mulig å få vaksine her. Jeg har undersøkt alle muligheter. Resultatet er at jeg må til min fastlege som er 35 mil unna der jeg er, for kunne få min vaksine. Siden energi ikke er det jeg har mest av så blir det til at jeg tar tog til et sted ti mil unna der jeg har fastlegen, og min mann henter vaksinen etter klokka 12 hos min fastlege (kunne ikke få den før) og han frakter den til meg. Så tar jeg toget tilbake til rehabiliteringen. Det er mange Kols-syke her også de må til sin hjemkommune for å få vaksinen. Dermed må de også ta permisjon herfra for å få den, men de bor i fylket her så de har ikke den lange veien som jeg har. Fatter ikke at systemet skal være så tungrodd. Jeg liker heller ikke å sitte på toget av redsel for å bli smittet, men får satse på at det går bra.

Sist redigert av Jessica : 31-10-09 kl 19:51.
Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
svineinfluensa, vaksine

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:23.