Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Snodige familiære tilfeldigheter?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-09, 11:11   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Snodige familiære tilfeldigheter?

Har dere noen rare tilfeldigheter i familien deres? Som like navn, bursdager på samme dag, etc.? Jeg kan jo begynne.

Storesøster har bursdag nøyaktig fire uker før mannen min. Fire uker etter han igjen har jeg bursdag. Tvillingene er født innimellom her, så alle fem i familien har bursdagene sine i løpet av to påfølgende måneder.

Så har vi tvillingforekomsten, da. Vi har eneggede tvillinger. Mannen har tvillingsøstre (toeggede). Den ene tvilling-svigerinna mi fikk selv tvillinger (eneggede), på sin egen (og tvillingsøsterens) bursdag, firedobbel bursdag altså. (Joda, tvillinger er arvelig, men dette skal vel helst gjelde toeggere).

Det var hva jeg kommer på for øyeblikket. Hva med dere?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:42.