|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?
Nei, du kan nok bare slappe av
![]() |
#62 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Jeg kjenner en familie med to voksne og to barn hvor alle har bursdag på samme dag. Nå er det baby på vei, og termindatoen er på den samme datoen som de andre fire har bursdag. I tillegg har også moren, tanten, og søsteren til hun som er gravid bursdag på den dagen også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Utålmoooodig
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Jeg og min mor har navn som brukes både på menn og kvinner ( i Skandinavia), og jeg har gitt begge mine barn slike navn også. Ikke så veldig med vilje, vi fant det ut etter storesøster sitt navn egentlig.
![]() |
#64 |
intro
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Jeg har bursdag samme dag som min førstefødte.
![]() |
![]() |
#65 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Mine gutters fødsels- og dåpsdager er alle kombinasjoner av tallene 1, 3, 4, 7. Jeg fikk både cand. og dr.-gradene mine på samme dato, og den dagen ble også yngstemann unnfanget. Det er samme dagen i måneden som bursdagen min, så der kan man kanskje snakke om et lykketall (noen lottogevinst har disse tallene imidlertid aldri gitt meg...).
![]() |
#66 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?5 i familien har bursdag den 13. Min mor og samboer har bursdag samme dag (litt upraktisk).
![]() |
#67 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?
Det gjør jeg også. Når brukere på FP har bursdagen til barna sine i signaturen, elsker jeg å se etter mønster.
![]() |
#69 |
trøtt
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Mine foreldre og svigerforeldre har bryllupsdag på samme dag, og på den dagen ble også storebror født. Pappa og svigermor har fødselsdag på samme dag.
![]() |
#70 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Min nieses eldstemann er født 14. februar.
![]() |
![]() |
#71 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Nå har jeg tenkt så det knaker her, men nei, vi har ingen sånne morsomme greier i familien vår.
![]() |
#72 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Jeg og lillesøster har tilsammen 4 barn, alle sammen er født ved fullmåne.
![]() |
![]() |
#73 |
I farta!!
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Ja og i tillegg til at både eg og storebror er født på samme dag som ene jenta til søskenbarnet mitt så er både storebror og jenta til søskenbarnet mitt født på kristi himmelsfartsdag, i 1990 og 2001 (24. mai begge)
![]() |
#74 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Vi holder oss til siste dagen i måneden en er født som bursdagsdato på min side av familien. Skal si jeg fikk sjokk når mellomste tulla plutselig fant ut at hun skulle bryte tradisjone, men kanskje like greit siden det i tilfelle hadde blitt 29. februar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Eldste, svigerfar, niese, svoger og svigermor har bursdag i september: 24., 25., 26., 28. og 29. Alle på samme side - det er hektisk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Superduperaktiv
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Min eldste datter, jeg (eldst), mamma (eldst), mormor (eldst); hhv 99, 79, 59, 39. Mine to søstre og min datter, 84, 94, 04 alle i august |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Nja, tja..
2004 | 2005 Sist redigert av Gwen : 15-11-09 kl 21:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Ikke mye sammenfallende bursdager i min familie. Men mine to søsken og jeg, ektefeller og barn (altså 15 personer tilsammen) har fordelt bursdagene på alle årets 12 måneder. Så foreldrene mine har en jevn fordeling av bursdagsgavene gjennom året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Etylbarbital
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Farfar har 2 stk. Far har 2 stk. Jeg har 1 stk. Føkkings mutanttommel.
![]() |
|
|