Sv: Erfaringer med Emmaljunga Duo Edge
Tusen takk for mange svar! 
Hvordan den er som sportsvogn er ikke så nøye, vogna er byttet ut innen den tid. Men hører hva flertallet mener og jeg blir veldig i tvil.
Plass i bil er heller ikke noe stort problem, vi skal bytte bil før lille kommer, så må kjøpe etter behovet vårt.
Har ikke OTH liten bag? Holder til ungen er 6 mnd, men da kommer jo vinteren og har da behov for litt bagplass.
Vet ikke hva det er med meg, men er også skeptisk til 3 hjul og til sving. 
Har Phil and teds til mini stående nå. Brukt i sommer som reisevogn. Da var han 3 år, men var liksom redd når eldsten trillet han, for den holdt på å velte flere ganger dersom hjulet gikk gal vei eller man måtte over en kant og ikke løftet vogna skikkelig opp.
Vi liker også å gå tur i ulent terreng og Buggisen har vel små hjul?? Mer by vogn??
Jeg vet ikke hva jeg skal velge altså. Og når ungen er født i mai begynner hun å bli stor når det er behov for vinterposer og må ha bagvogn første delen av vinteren synes jeg.
Hva synes dere om Simo da? Jeg synes egentlig den er kjedelig, men har vært ok de to jeg har hatt til guttene da dem var helt små.
Mutsy, noen prøvd den? Husker å ha testet den på ei messe for noen år siden og virket så god å trille. Men baggen er vel ganske liten, tror det var derfor jeg slo det fra meg. Sportsvogna er det ikke så farlig med for vogna er som sagt byttet ut før den tid.
|