|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Erfaringer med Emmaljunga Duo EdgeJeg har jo så smått begynt å se etter vogn jeg vil ha da. Vet det er litt tidlig men...
|
|
|
|
#2 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Erfaringer med Emmaljunga Duo EdgeJeg vil så gjerne gjerne si en masse godt om den.
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaringer med Emmaljunga Duo EdgeJeg har denne vogna, og har vært utrolig fornøyd. Den er muligens tung, men ikke å trille synes jeg. Kanskje mest når jeg løfter den inn og ut av bilen. Vognen er nydelig, og fantastisk å trille på tur. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Erfaringer med Emmaljunga Duo EdgeVi har kjøpt sånn nå, og jeg synes ikke den virker så avskrekkende tung jeg. Nå har jeg bare prøvd å trille på den inne da, men jeg klarer da både å ta bagen av og på, legge den sammen og løfte den (selv med vondt bekken), så det går nok bra. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Erfaringer med Emmaljunga Duo EdgeFor ikke å snakke om da vi var i syden og bodde billig på et hotell med verdens minste heis. Jeg svettet bort flere kilo i manøvreringsprosessen. Snur ikke akkurat på en femøring.
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Erfaringer med Emmaljunga Duo Edgefordel: Av de tradisjonelle vognene er den helt klart den stiligste, alle slitasjedeler kan skiftes for en slikk og ingenting. Den er utrolig lettsolgt i ettertid, den er lun
|
|
|
#7 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Erfaringer med Emmaljunga Duo EdgeDen var veldig god som bagvogn. Bagen er kjempebra, med god plass, lunt stormtrekk, lufting i bunn, sitteplate når babyen vil opp litt. Men den tar stor plass sammenlagt og veier noe sånn som 18 kg.
|
|
|
|
#8 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaringer med Emmaljunga Duo EdgeJeg anbefaler City Cross, samme bagdel og sportsdel, men med et mye lettere og enklere undrestell!
|
|
|
#10 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Erfaringer med Emmaljunga Duo Edge
Bagen på City Cross er en god del mindre enn den på Edge.
|
|
|
|
#11 |
|
Studenten
Kan man ikke velge bag selv?
|
|
|
#12 |
|
Personlig pessimist
|
De skulle solgt den som bagvogn.
|
|
|
|
#13 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaringer med Emmaljunga Duo EdgeJeg hadde City cross, god og lun bag, men også veldig tung vogn, særlig som sportsvogn. Livet ble bedre med OTH. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Personlig pessimist
|
Nei. Hvertfall kunne man ikke det i 2005/06. Edge selges som duovogn, og man får ikke bagen løst, slik som citybagen,
|
|
|
|
#15 |
|
Studenten
Ei venninne av meg kjøpte city cross med den store baggen i 2005, så det var mulig da i alle fall.
|
|
|
#16 |
|
Personlig pessimist
|
City Cross kom med den lille bagen i 2006, hvertfall. Og den store bagen står ikke på listen over tilbehør til City Cross, kun Citybagen og myk eller hard bærebag.
|
|
|
|
#17 |
|
Pauset
|
Sv: Erfaringer med Emmaljunga Duo EdgeJeg syntes den er døll. Ikke minst så er sportsvognsdelen på den veldig tung med en stor baby sittende oppi, så jeg ville heller gått for en mer sporty vogn. Men jeg lånte kun en Emmaljunga en gang da, jeg har ikke eid selv.... av denne årsak. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaringer med Emmaljunga Duo Edge18 kg??
|
|
|
#19 |
|
Boler'o?
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaringer med Emmaljunga Duo EdgeHadde den til storesøster og var som andre veldig fornøyd med den som bagvogn, ikke spesielt fornøyd med sportsdelen. Merket ikke særlig til at den var så tung, men etter at jeg kjøpte en GT Safari så skjønte jeg jo at den var tung. Hadde jeg skulle kjøpe en ny vogn til en enling så hadde jeg gått for en buggis... Svingbare forhjul er bare et must!
|
|
|
#20 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Erfaringer med Emmaljunga Duo EdgeJeg hadde 2003-modellen, og synes den var kjempegod å trille, den funket supert på vinterføre (desemberbarn), stor bag med god plass til pose og alt som er, veldig stabil og jeg synes det var greit å løfte bagen av og på. |
|
|
|
![]() |
|
|