Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Påkjørsel av katt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-09, 18:38   #1
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Påkjørsel av katt

Har du en ide om hvordan du ville reagere om du kom over en påkjørt katt? Eventuelt hva du ville ha gjort om du hadde kjørt over en selv?

Skulle på julekonsert med eldstejenta i dag men snudde da jeg møtte en helt påkjørt katt langs veien. Fremdeles i live, men knust i hele bakparten. Helt tragisk. Den ansvarlige hadde selvsagt ikke stoppet, katten lå fortsatt i veien med halen i kjørebanen og var ute av stand til å komme seg bort. Bilene kjørte over halen, ingen stoppet.

Katten var svært, svært skadet. Veterinær kan være langtrekkelig og noe problematisk på en søndag kveld. Jeg klarte ikke å se på den stakkars kattens forferdelige lidelser mer enn høyst nødvendig og fikk min mann til å avlive den.

Er det ikke rett å rimelig å ta affære ovenfor en sånn situasjon altså. Lar meg helt sjokkere over at flere biler bare kjørte og kjørte forbi.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:27.