Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hel eller todelt dress til våren?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-10, 13:09   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hel eller todelt dress til våren?

I år skal storebror få en dress - ikke regnklær og dress. Jeg er lei av regnklær - og alt i alt vil det bli en billigere deal enn begge deler. *gjerrig*

Men så er spørsmålet: Todelt eller hel?
Fordelene med hel er jo at det ikke blir skille - og kanskje er mer behagelig å bruke. Prismessig blir det billigere i innkjøp også.

FOrdelene med todelt er jo de dagene hvor det er vått - men ikke regner. Da kan jo bare bukse være nok, og en ullgenser kan være nok til overkroppen. - Og man kan bruke jakken alene også. (Vi trenger strengt tatt ikke jakker altså - men "skalljakke" har vi ikke)

Jeg vurderer POP og T2H. Sistnevnte har jo fantastisk flott mønster i år - men jeg vet ikke hvordan buksene er.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:11.