|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Hel eller todelt dress til våren?I år skal storebror få en dress - ikke regnklær og dress. Jeg er lei av regnklær - og alt i alt vil det bli en billigere deal enn begge deler. *gjerrig*
|
|
|
#2 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hel eller todelt dress til våren?Har buksene du vurderer sele? Hvis de ikke har sele kan det fort bli vått under og litt knapt hvis han bare har bukse på? Jeg tenker spes på oppetter ryggen? En fordel med todelt er at du kan kjøpe nye bukse hvis den blir utslitt, det er jo gjerne buksene som slites.
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hel eller todelt dress til våren?Isbjørn of sweden har kjempefine bukser - men prisen er så stiv at jeg vet ikke helt. *vel - her er det sikkert en meter snø som har kommet siden torsdag, så vårdress er ikke et aktuelt tema enn så lenge.
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hel eller todelt dress til våren?Jakke + dress. Fant en hos Stormberg. Sist redigert av Dronningen : 16-03-10 kl 10:54. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hel eller todelt dress til våren?Snuppa 04 har ticket dress fra ifjor, også har hun Pop skall jakke og helly hansen bukse. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
maler
|
Sv: Hel eller todelt dress til våren?Hvis du ikke skal ha regntøy, ville jeg gått for todelt sett. De trenger en overtrekksbukse som de kan bruke på våte dager, det er ikke alltid det er kaldt nok til at de trenger jakke eller hel dress samtidig. Evt dress + overtrekksbukse. Er ofte greit å ha noe å skifte til. Nå bruker jo vårdresser å bli fantastisk lite brukt, så et todelt sett tror jeg absolutt vil gjøre nytten.
|
|
|
#8 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hel eller todelt dress til våren?Jeg innbiller meg at dressen ble veldig lite brukt i fjor ja - lillebror overtar den nå og den ser helt ny ut, faktisk
|
|
|
#9 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
Sv: Hel eller todelt dress til våren?Vi hadde 2-delt til vårt '05 barn ifjor, men hadde i tillegg dresser også (har alt for mye uteklær....). Anbefaler HellyTech sitt jeg. Veldig fornøyd med shelter bukse og jakke |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hel eller todelt dress til våren?Helly Hansen sitt har de jo hatt på tilbud hos Obs i uka her - men for meg er det en forutsetning at buksen skal ha seler.
|
|
|
#11 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hel eller todelt dress til våren?Hmm.. Hvor mye regner det på Cuba? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hel eller todelt dress til våren?
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hel eller todelt dress til våren?Vi har smelt til med Isbjörn of Swedens todelte (den med vannsøyle 10 000, ikke den aller dyreste), og håper det holder. Hvis ikke blir jeg sur. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Hel eller todelt dress til våren?
url?
|
|
|
|
#16 |
|
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hel eller todelt dress til våren?Skal vi se... Her, tror jeg det var vi endte opp, pga pakkeprisen. Skal ikke si sikkert hvor mye det kommer på i norske, for foreløpig er bare svensk pris (uten moms) og frakt trukket - så får vi nok en smell i moms og postens gebyr, tenker jeg. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Hel eller todelt dress til våren?Takk for linken. Men var ikke noe intr.
|
|
|
|
#18 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hel eller todelt dress til våren?Hm.. jeg har kjøpt dress i år også, men poden er jo yngre en storebror.
|
|
|
#19 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Hel eller todelt dress til våren?T2H sine bukser virker å være veldig romslige. Mazungen svømmer i sin, selv om den har rett lengde. |
|
|
|
![]() |
|
|